torsdag 8 mars 2007

TV är i mina drömmar

Hade en intressant drömuupplevelse inatt. Minns såklart inte allting. Vissa saker siter kvar i minnet dock. Jag var "hjälten" i en historia som bestod av hopkok från diverse hollywoodproducerade TV-serier. Helt skruvat. Carnivale var nog främst bidragande med sina avatarer. Jag var ljusets och en snygg tjej den mörka. Haitiern från Heroes var med. Och så var det biljakt ala Bullit i amerikans muskelbil. Johnny Carson var det som lånade ut den till mig. Men först fick jag köra i hans gamla vintage Saab. Den gjorde bara 110 på högsta växeln (3:an) så vägen tillbaka fick jag ta muskelbilen. Färden gick av nån anledning genom ett snöigt Strålsnäs!!! Allt hade inte med hollywood att göra heller. Eventuellt var det lite melodifestival inblandat oxå. Eller så var det bara sådant jag hörde på klockaradion. När jag var klarvaken var i alla fall Luuk med i Morgonpasset.

Inga kommentarer: